FORSENDELSESGEBYRER: FORSENDELSESGEBYRER KAN IKKE REFUNDES VED ENHVER RETURNERING.

Modtog du en forkert eller beskadiget vare: Hvis du modtog en forkert eller beskadiget vare, bedes du kontakte os med det samme for at få tilsendt en erstatning eller refusion. Vi sender dig en fragtlabel for at få den defekte/forkerte vare sendt retur.

Bemærk venligst, at du skal kontakte os inden for 3 dage efter modtagelsen for at informere os om, at du har modtaget en forkert eller defekt vare og returnere den forkerte eller beskadigede vare inden for 3 dage.

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer eller har brug for hjælp, så send os en e-mail: kontakt@lava-lampe.dk

FORSENDELSESPRISER OG SKAT

 LeveringsmetodeConditionBehandslingtidForsendelsestidForsendelsespris
Gratis Levering1.000 kr. og op1-2 Dage2-4 DageGratis
Standard LeveringUnder 1.000 kr.1-2 Dage2-4 DageFra 59 kr.

INTERNATIONALE FORSENDELSER

Pt tilbyder vi ikke internationale forsendelser.

HVORDAN TJEKKER JEG STATUS PÅ MIN ORDRE?

Når din ordre er afsendt, vil du modtage en e-mail-meddelelse fra os, som indeholder et sporingsnummer, som du kan bruge til at kontrollere dens status. Der kan gå 48 timer, før sporingsoplysningerne bliver tilgængelige.

Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for 10 dage efter at have modtaget din forsendelsesbekræftelse på e-mail, bedes du kontakte os på kontakt@lava-lampe.dk

Lava-Lampe.dk
En shop fra Get Consulting Ltd
71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, United Kingdom, WC2H 9JQ
VAT: GB416192703
CRN: 14097585

Mail: kontakt@lava-lampe.dk

Telefon: +34 634 00 50 59